Service och Reservdelar
Notera: Extra resekostnader kan bli aktuellt vid enstaka besök. Gäller resor från Uppsala ->över 4 mil (tor).
(se våra öppettider under Aktuellt, under helger som jul-nyår och midsommar kan ordinarie öppettider avvika)
Hushållsservice och vitvaror, reservdelar:
Kvitto på produkten skall lämnas fram till vår tekniker vid besök, så inköpsdatum kan reg. på ordern. Gärna en kopia på kvittot också.
Vid beställning av service ska du vara medveten om att du, även under produktens garantitid, kommer att debiteras för servicekostnaden om felet uppstått pga handhavandefel mm, se information under "Skicka felanmälan"
Vissa BRF har Årsavtal m JMAB, kontrollera detta med Er förening innan felanmälan, så ni kan åberopa detta.
(Garantitid=1 år fr inköpsdat)
Aktuellt
Vi reparerar även maskiner i vår verkstad, så det går bra att lämna in t ex micro, tvätt- o torktumlare, espressomaskiner mm.
- Beställ Servcie el Reservdelar
- Våra tekniker har certifierats på lab- och dental maskiner inom Miele
- Årsavtal för tvättstugor i bostadsrättsföreningar
Reklamation
Det är Kund som ska göra reklamation på en produkt. JMAB gör felsökning o en reparatörsrapport som kan bifogas en ev reklamation. Tänk på att Kvitto på inköpet av produkten skall bifogas.
Minsta debitering är 1 tim + besökskostnad.