Service och Reservdelar

Notera: Extra resekostnader kan bli aktuellt vid enstaka besök. Gäller resor från Uppsala ->över 6 mil (tor).

Hushållsservice och vitvaror, reservdelar:
Kvitto på produkten skall lämnas fram till vår tekniker vid besök, så inköpsdatum kan reg. på ordern. Gärna en kopia på kvittot också.

Vid beställning av service ska du vara medveten om att du, även under produktens garantitid, kommer att debiteras för servicekostnaden om felet uppstått pga handhavandefel mm, se information under "Skicka felanmälan"

Vissa BRF har Årsavtal m JMAB, kontrollera detta med Er förening innan felanmälan, så ni kan åberopa detta.

(Garantitid=1 år fr inköpsdat)

Aktuellt

Vi reparerar även maskiner i vår verkstad, så det går bra att lämna in t ex micro, tvätt- o torktumlare, espressomaskiner mm.

  • Beställ Servcie el Reservdelar
  • Våra tekniker har certifierats på lab- och dental maskiner inom Miele
  • Årsavtal för tvättstugor i bostadsrättsföreningar

Reklamation

Det är Kund som ska göra reklamation på en produkt. JMAB gör felsökning o en reparatörsrapport som kan bifogas en ev reklamation.  Tänk på att Kvitto på inköpet av produkten skall bifogas.

Registrera Kvalitetsbevis (Nya Miele-produkter hushåll)

Minsta debitering är 1 tim + besökskostnad.